Dagens tankar & problem

I helgen blev jag av med min telefon. Jag & Malin hälsade på Sara i Sthlm och njöt av allt som den staden har att erbjuda. Fredagen spenderade jag med Jesper, bra kille det där. Skön humor och samma värderingar som mig själv. Dock hände det inget mer än lite vaniljmys, vilket funkar det med men jag hade gärna upplevt lite mer av den killen. Det känns iallafall som att han vill ses mer, pga av magkänsla och av vetskap då jag frågade det rakt ut. Jag pallar inte med "väntandet på ett sms", bättre att fråga direkt och därmed få svar direkt.

Till problemet, jag och kära Malin dansade loss på White Room Lördag natt och vi båda blev av med våra telefoner. Vilket har gjort att jag är totalt okontaktbar, jag blir galen. Jesper har jag bara kontakt med genom telefonen då han inte har Facebook och Instagram har ingen chatt. Känns lite creepy & synligt att fråga om man kan ses på ett IGkort. Så just nu vill jag bara kunna höra av mig för att bestämma om nästa träff, jag är så kåt så jag spricker. Jag tror att vi har en ljus framtid framför oss, det är den magkänslan jag har.

Mobilen kommer jag antagligen inte få förrän på Fredag, väldigt segt. Hörs.

Kommentera här

Kommentera mitt inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här, tack.

Trackback
RSS 2.0